Tävling

Jag är med i en tävling om att vinna ett presentkort värt 1000 kronor från HM eller en länkning på denna tjejs fina blogg!

Alla vill väll vinna ett presentkort på en affär som man aldrig kommer tomhänt ur, men varför just jag vill få det är för att jag ska åka på min första språkresa i år. Först fick jag inte, men när jag sen tog på mig ansvaret att samla ihop största delen av fickpengarna själv. Nu gäller det alltså att spara, och även om jag själv inte kan shoppa själv så följer jag alltid med mina vänner och låter mig själv suktas av alla kläder. Ofta får jag lixom ångest för att jag hittat något riktigt snyggt i en affär, och ofta tänker jag "åååh, den där tröjan skulle passat perfekt till det här tillfället, och; jag hade inte behövt ta "klädkris grejen just den här morgonen om jag köpt den tröjan.

Vill ni också var med och tävla? Tryck då på länken under :)

http://hnny.blogg.se/2012/march/bloggtavling.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0