Skit dag!

Nu är jag hemma från träningen, en timme efter vi egentligen slutade eftersom jag var tvungen att hem.
På vägen hem var det ju såklart as halt så jag halkade 2 gånger!! Som tur var så var det i en genväg i skogen och ingen såg, men ändå!
Och inte nog med det, utan ena gången ramlade jag i hundbajs/kiss.
Då var det lixom halva vägen kvar, så jag var tvungen att gå med den lukten på mina fingrar i typ 20 minuter :S

En annan sak som irriterar mig är när man möter folk man känner, tex. sina grannar, och de bara tittar bort och låtsas att inte se. Så otroligt fegt och osocialt!


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Kommer du titta på Eurovision Song Contest sen i maj eller när det är då? När det verkligen gäller? :) Jag brukar inte planera att det, men då mina vänner är väldigt inne i det brukar det sluta med att jag får lov att se de ändå. Haha! Kram!

2012-03-11 @ 15:32:16
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Kitiwara

Har du haft en trevlig helg? :D

Kram

2012-03-11 @ 18:58:59
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0